CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Rabu, 29 Julai 2009

Rasa Sayang Eh



Versi Tamil.....hoho


video

aku mencintai mu....

aku jatuh cinta padamu hanya pada nama mu............


puteri tujuh dimana kamu...huhu

Selasa, 28 Julai 2009

SamPai


video


gambar dalam video ni xde kena mengena antara hidup, mati n sebagainya saje sbgi hiasan

Sayang..
Apa yang ku katakan
Apa yang ku rasakan
Belum pernah dialami

Demimu segala ku kurniakan
Susah ku senangkan
Apa sahaja dipenuhi

Di hati

Dan masih lagi engkau bertanya
Sejauh manakah cinta
Penjelasan ku sebenar-benarnya;

Sampai, tubuh tak bernyawa
Sampai, ku ke pangkuannya
Biar jasad tak dilihat zahir
Cintaku kan tetapkan hadir

Andai dikurnia syurga
kan ku tunggu di luarnya
jika ditanya mengapa?
Jawapan ku menunggu..
Kau SAMPAI dahulu..

Mudahnya sekadar bermadah
Hingga kau meragui
Keikhlasan sanubari
Sedangkan racun pun kan ku telan
Andai kau menyatakan ia madu kepadaku

Oh sungguh..
Dan masih lagi kau bertanya
Sedalam manakah cinta?

Lafaz ikrarku buat selamanya...

Katakan sayang..
bagaimanakah harus ku hidup.. tanpa dirimu
Sedangkan separuhnya di jiwaku,
bersamamu...

Sampai, tubuh tak bernyawa
Sampai, ku kepangkuannya
Biar jasad tak dilihat zahir..
Cintaku tetapkan hadir....

Andai dikurnia syurga...
Kan ku tunggu di luarnya
Jika ditanya mengapa
Jawapan ku menunggu kau sampai dahulu..
Ohh...
Kau sampai padaku...


sudirman

skang aku suka g mencari lagu2 yg dinyanyikan ori oleh Arwah sudirman, suara dia mmg besh lyn2 teringat plak awek2 lama....hahaha layan jiwang gd luck suma wa pny ex gf......dah kul 1 pag tyme pegi berjoli chaw rakan2 ku suma termasuk aku misteri yg akan berkahwin xlama lami semoga berbahagia ke akhir hayat even ko xjmpt aku , aku akan pastikan aku ada di majlis ko utk menuntuk hak aku.....hahahaha

Nasihat Abg2

NAsihat bro2 renung2 kan ler leh diterima


video

Isnin, 27 Julai 2009

kisah seorang pengembala


aku bukan penyanyi lagu ni tapi aku leh men'sumbang'kan lagu ni



video

sejarah mungkin berulang

aku akan cuba ulangi sejarah 31hb 01 pada thn 2011....

Jumaat, 24 Julai 2009

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku serabut apa nak wat ni....cibaiiiiiiiiiiiii

Isnin, 20 Julai 2009

Oh Aiman

CAVE : jom g joli2 kat melaka
Aiman : Aiman x kesah
CAVE : jom kta g joget2 ngan GRO
Aiman : aiman x kesah
CAVE : jom mnum arak
Aiman: aiman xkesah


Apa kejadah tny aiman cuba ler tny iman...huhu klu iman senipis kulit bawang xyah nak ditny lu pk ar sendiri sengal

Jodoh oh Jodoh

Situasi 1

CAVE : Papa Gua xnak blaja wat full tyme ar nak wat jarak jauh
PAPA : ok papa xksah tu lu pny pasal ar lu yg blaja
CAVE : Mummy dah suh gua kahwin papa
PAPA : wei lu jgn wat giler papa mana ada duit nak g ganu g meminang minah
CAVE : wuit.....

Situasi 2

CAVE : Mummy cane ek dgn si joyah ni ok tak klu wa nak wat bini
MUMMY : Erm ibu rasa minah ok lag
CAVE : wuit....

Situasi 3

AUNTY : Lu jgn slalu bawa anak dara owg k umah nnt owg dah jemu j tgok, lu kena bikin suprise
ckit
CAVE : Yela aunty ni gmbr awek wa ok tak aunty
AUNTY : Tgok gaya boleh bulat minah ni
CAVE : Ala aunty dulu penah jadi ratu kebaya gak skang ni nak jadi ratu baju kelawar xtentu lag
MUMMY : Cuba lu tnjk gmbr minah mesti aunty kata ok
CAVE : wuit....

Khamis, 9 Julai 2009

Hobi Terbaru Gua

Ni ler Hobi terbaru Gua bermain Golg bersama Owg tau Yg bergelaR atuk taw bkan Dato'...hahaha tapi belum sampai main kat padang lag ar just main kat padang sasar j.....buat Pkul2 bola.....hehe tapi mmg besh ar

Wanita dari Tulang Rusuk lelaki

Kerana itu, jagalah dan sayangilah orang yang dicintai
dengan sepenuh hati... Sebelum mengucapkan sesuatu
berfikirlah dahulu, apakah kata-kata yang kau ucapkan
akan menyakiti orang yang dicintai? Kira merasakan
akan menyakitinya, sebaiknya jangan pernah dilafazkan.
Kerana semakin besar risiko untuk kehilangan orang yang
dicintai. Jadi berfikirlah, apakah kata-kata yang akan
dilafazkan sebanding dengan akibat yang akan diterima??


Untuk renungan bersama...

Kisah yang penuh iktibar, semoga kita dapat mengambil pengajaran daripadanya.
WANITA: Menurut kamu, saya ini siapa?

LELAKI: (Berfikir sejenak, lalu menatap WANITA dengan pasti)
Kamu, tulang rusukku!

Kerana Allah melihat bahawa Adam kesepian. Saat Adam sedang lena tidur,
Allah mengambil rusuk Adam dan menciptakan Hawa. Semua LELAKI mencari tulang rusuknya yang hilang dan saat menemukan wanita untuknya, tidak lagi merasakan sakit di hatinya.... Setelah berkahwin, pasangan itu mengalami masa yang indah dan manis untuk sementara. Setelah itu, pasangan muda ini mulai tenggelam dalam kesibukan masing-masing dan kelelahan hidup yang ada.

Hidup mereka menjadi membosankan. Kenyataan hidup yang kejam membuat mereka mulai menyisihkan impian dan cinta satu sama lain.

Mereka mulai bertengkar dan pertengkaran itu mulai menjadi semakin panas.
Pada suatu hari pada akhir sebuah pertengkaran WANITA lari keluar rumah.
Saat tiba di seberang jalan, dia berteriak Kamu tidak cintakan saya lagi!!!.

LELAKI sangat membenci ketidakdewasaan WANITA dan secara spontan juga berteriak Saya menyesali perkahwinan ini! Kamu ternyata bukan tulang rusukku!!!

Tiba-tiba WANITA terdiam, dan berdiri kaku untuk beberapa saat.
LELAKI menyesali akan apa yang sudah dia lafazkan, tetapi seperti air yang telah tertumpah tidak mungkin untuk diceduk kembali.

Dengan berlinang air mata, WANITA kembali ke rumah dan mengambil barang-barangnya, bertekad untuk berpisah. Kalau saya bukan tulang rusukmu, biarkan saya pergi. Biarkan kita berpisah dan mencari pasangan sejati masing-masing .

Lima tahun berlalu.

LELAKI masih belum lagi berkahwin, tetapi berusaha mencari khabar akan kehidupan WANITA. WANITA pernah ke luar negeri tetapi sudah kembali. Dia pernah berkahwin dengan seorang asing dan bercerai.

LELAKI agak kecewa bila mengetahui WANITA tidak menunggu, sepertinya.
Dan di tengah malam yang sunyi, dia meminum kopinya dan merasakan sakit di hatinya. Tetapi LELAKI tidak sanggup mengakui bahawa dia merindukan WANITA.
Suatu hari, mereka akhirnya bertemu kembali.

Di airport, tempat di mana banyak terjadi pertemuan dan perpisahan, mereka dipisahkan hanya oleh sebuah dinding pembatas.

LELAKI: Apa khabar?

WANITA: Baik... Kamu sudah menemui tulang rusukmu yang hilang?

LELAKI: Belum..

WANITA: Saya akan terbang ke New York dengan penerbangan berikut.

Saya akan kembali 2 minggu lagi. Telefon saya kalau kamu berkesempatan. Kamu tahu nombor telepon saya kan ? Tidak ada yang berubah.

WANITA tersenyum manis, berlalu di hujung lafaz Selamat tinggal..

Satu minggu kemudian, LELAKI menerima khabar WANITA adalah salah seorang korban Menara WTC. Malam itu, sekali lagi, LELAKI meneguk kopinya dan kembali merasakan sakit dihatinya. Akhirnya dia sedar bahwa sakit itu adalah kerana WANITA, tulang rusuknya sendiri yang telah dengan bodohnya dia patahkan.

Kita menempiaskan 99% kemarahan walau kepada orang yang paling kita cintai. Dan akibatnya adalah penyesalan. Seringkali penyesalan itu datang di kemudiannya, akibatnya setelah kita menyedari kesalahan kita, semua sudah terlambat...